Često postavljana pitanja
Sve naše pošiljke podležu lokalnim carinskim zakonima. Ovo isključivo zavisi od države uvoznika i njenih propisa.
Molimo Vas da obratite pažnju da Decode nije odgovoran za ove troškove. Možete se raspitati o ovim troškovima kod vašeg lokalnog carinskog zastupnika.
Cene prikazane na Decode sajtu, kolicima za kupovinu ili stranici proizvoda su iskazane bez bilo kakvih dodatnih troškova – porez, prevoz, carine itd.
Decode prihvata više načina plaćanja. Porudžbine mogu biti plaćene kreditnom karticom, putem PayPal-a ili transferom preko banke. Molimo vas da kontaktirate vašeg predstavnika prodaje u Decode-u na sales@decode.rs kako bi vam asistirao.
Da biste proizvod zamenili drugim ili dobili povraćaj sredstava, prvo morate kontaktirati predstavnika prodaje iz Decode-a i zatražiti RMA dokument (Dozvola za povraćaj robe). Ni jedan paket neće biti prihvaćen ukoliko na njemu nije jasno vidljiv RMA dokument. Nakon pregleda i testiranja, vratićemo vam proizvod ili poslati zamenski na isti način kako ste i vi nama poslali paket, u roku od 30 dana. U vašem paketu molimo vas da naznačite vaš kontakt telefon i kratko objašnjenje problema. Svi povraćaji moraju biti u skladu sa našim Uslovima i načinima korišćenja.
Lokalno preuzimanje je opcija koja znači da možete koristiti vaš nalog kod neke od kurirskih službi za preuzimanje paketa kod nas. Kada koristite ovaj način, mi ćemo pripremiti paket za transport kao i potrebnu dokumentaciju, a vi možete podeliti nalog sa nama ili organizovati preuzimanje na našoj adresi. Za više detalja molimo vas da kontaktirate naš prodajni tim.
Ne možete da pronađete ono što tražite? Molimo vas kontaktirajte Decode podršku za dalju pomoć.